logo

5 актуальних питань

Освіта - це не тільки про школу. Інклюзивно-ресурсні центри є тому пряме підтвердження.
Сьогодні на 5 актуальних питань відповідає керівник ІРЦ №1 Грицюк Зоряна Олександрівна.
1. Невелика біографічна замітка про себе. Принципи та девіз життя.
Народилася 16 червня 1981 року.
З дитинства знала, що буду педагогом. З роками переконалася у правильності вибору своєї професійної стежини – чи то будучи вчителем, чи то на посаді керівника установи.
У 2004 році закінчила Рівненський державний гуманітарний університет, здобувши кваліфікацію вчителя початкових класів.
У 2009 році здобула другу вищу освіту - закінчила Кам'янець-Подільський національний університет ім. І.Огієнка, отримавши спеціальність дефектолога.
Вдячна підтримці колег, адже разом ми сприяємо створенню умов для включення в освітній процес, доступ до інклюзивного навчання, кожної дитини з особливими освітніми потребами.
Принципи, якими керуюся у житті: поважати себе та інших, позитивно мислити, ніколи не здаватися, любити життя і цінувати кожну його хвилину.
Девіз: порядність, професіоналізм, самовдосконалення.
2. Назвіть ефективні методи керування установи.
Завдяки методам управління можна забезпечити високу продуктивність діяльності колективу, його злагоджену роботу. Важливі, вважаю, – мотивація, комунікативна компетентність. Потрібно сприяти розвитку креативності працівників, дати можливість, створити умови кожному з них для професійного розвитку.
3. Коли був заснований ІРЦ №1? Яка «родзинка» закладу?
Створення ІРЦ - складна і напружена робота, адже нелегко бути першими в новій справі.
Костопільський ІРЦ №1 функціонує з грудня 2018 року з метою забезпечення права дітей з ООП на здобуття освіти.
Одними з основних завдань установи є проведення комплексної оцінки розвитку дитини, забезпечення системного кваліфікованого супроводу дитини з ООП під час інклюзивного навчання, надання корекційно-розвиткових послуг.
Девіз центру – Повір у себе!
Працівники ІРЦ допомагають кожній дитині повірити у власні сили, незалежно від їх індивідуальних особливостей. Переконані, що «нездібних» дітей не буває і «важко» не означає «неможливо».
4. Ідеальний ІРЦ – який він?
Ідеальний ІРЦ , на мою думку- це установа, у якій працюють за покликанням творчі, щирі фахівці, поєднуючи любов до справи і до дітей; коли ти не боїшся помилок і змін, відкритий до діалогу та співпраці; де переважає командний дух, повага та взаєморозуміння; де поважають різноманітність та рівність.
5. На вашу думку, як змінилася освіта під час війни?
Освіта дітей з ООП під час війни стикається з новими викликами. На жаль, в сьогоднішніх реаліях діти зазнають не лише фізичних травм, а й психологічних. Крім того, залишається дистанційне навчання… Тому надважливо дорослим створити у дітей відчуття безпеки, наскільки це можливо, приймати негативні емоції і водночас з ними працювати, створити таке освітнє середовище, у якому дитина з ООП почуватиме себе захищеною і потрібною.