Витяг з Державного земельного кадастру
З початку 2023 року управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Костопільської міської ради надано відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку 265 громадянам.
ПОСЛУГА ВИТЯГ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ
Для чого потрібен витяг з державного земельного кадастру?
Витяг з кадастру – документ, необхідний для вчинення операцій з землею (купівля-продаж, дарування, оренда тощо).
Скільки часу витяг дійсний?
Витяг дійсний протягом трьох місяців з моменту видачі.
ЯК ОТРИМАТИ ВИТЯГ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ
Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна у письмовій або електронній формі.
Для цього потрібно звернутися до управління «Центр надання адміністративних послуг» Костопільської міської ради, або замовити витяг онлайн (https://e.land.gov.ua) .
Щоб замовити онлайн заявнику необхідно пройти ідентифікацію з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Які документи потрібні для отримання витягу?
- заява;
- документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного;
- документ що посвідчує особу, або документ який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).
Відомості Державного земельного кадастру, отримані в паперовій чи електронній формі, мають однакову силу.