Витяг з Державного земельного кадастру

Дата: 01.05.2023 11:29
Кількість переглядів: 424

Фото без опису

З початку 2023 року управлінням «Центр надання адміністративних послуг» Костопільської міської ради надано відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку 265 громадянам. 

ПОСЛУГА ВИТЯГ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ 

Для чого потрібен витяг з державного земельного кадастру? 

Витяг з кадастру – документ, необхідний для вчинення операцій з землею (купівля-продаж, дарування, оренда тощо). 

Скільки часу витяг дійсний? 

Витяг дійсний протягом  трьох місяців з моменту видачі. 

ЯК ОТРИМАТИ  ВИТЯГ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ 

Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна у письмовій або електронній формі. 

Для цього потрібно звернутися до управління «Центр надання адміністративних послуг» Костопільської міської ради, або замовити витяг онлайн (https://e.land.gov.ua) . 

Щоб замовити онлайн заявнику необхідно пройти ідентифікацію з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

Які документи потрібні для отримання витягу? 

  • заява;  
  • документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного;  
  • документ що посвідчує особу, або документ який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою). 

Відомості Державного земельного кадастру, отримані в паперовій чи електронній формі, мають однакову силу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних