Нова послуга у ЦНАПі

Дата: 20.10.2025 15:31
Кількість переглядів: 88

Фото без опису

Центр надання адміністративних послуг інформує про нові можливості для громадян та організацій:

 -Включення житлового приміщення до числа службових
 -Виключення житлового приміщення з числа службових

Отримати адміністративну послугу можна у Центрі надання адміністративних послуг. Подати заяву можна особисто, через законного представника, поштою (рекомендованим листом).
Звернутися можуть юридичні особи, громадські об’єднання, що не мають статусу юридичної особи та представницькі органи місцевого самоврядування.
Включення житлового приміщення до числа службових

Житлове приміщення включається до числа службових за клопотанням підприємства, установи або організації.

Необхідні документи:
1. Клопотання підприємства, установи або організації про включення житла до числа службових.
2. Копії документів, що підтверджують належність житла підприємству, установі чи організації.
3. Заява.
4. Копії паспортів заявника та всіх членів сім’ї.
5. Копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків заявника та всіх членів сім’ї.
6. Копія свідоцтва про одруження або розірвання шлюбу.
7. Копії свідоцтв про народження дітей.
8. Довідка з місця роботи.
Виключення житлового приміщення з числа службових

Житлове приміщення виключається з числа службових:
• якщо відпала потреба у його використанні як службового;
• або якщо воно виключене з числа житлових у встановленому порядку.

 Сам факт проживання в службовому житлі осіб, які припинили трудові відносини з підприємством, не є підставою для виключення цього житла з числа службових.

Виключення проводиться на підставі клопотання підприємства, установи або організації рішенням виконавчого комітету відповідної ради.

Необхідні документи:
1. Клопотання підприємства, установи, організації або правонаступника (у разі ліквідації).
2. Копія протоколу/витягу з протоколу засідання житлової комісії.
3. Дозвіл (погодження) відповідних міністерств або відомств — для органів СБУ, ЗСУ, Держприкордонслужби тощо.
4. Копія рішення про включення житлового приміщення до числа службових.
5. Заява (підписана всіма повнолітніми членами сім’ї).
6. Копії паспортів.
7. Копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків.
8. Копії свідоцтв про народження дітей.
9. Копія трудової книжки основного квартиронаймача або інший документ, що підтверджує трудову діяльність.
10. Довідка з місця роботи основного квартиронаймача.
11. Копія ордеру на службове житло.
12. Копії свідоцтв або рішень суду (про одруження, розлучення, зміну прізвища).
13. Довідки про реєстрацію місця проживання всіх членів сім’ї.
14. Інформація з Державного реєстру речових прав, Реєстру Іпотек та Єдиного реєстру заборон відчуження майна (на заявника та повнолітніх членів сім’ї).
15. Довідка з БТІ (на заявника та повнолітніх членів сім’ї)
Результат надання послуги

Рішення виконавчого комітету Костопільської міської ради.

Отримати результат можна:
• особисто;
• через законного представника.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних